فاکتورهای مهم یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و موفق

تجارت آنلاین در هر صنفی رو به گسترش است. شما با جستجو برای خرید یک محصول ، تعداد زیادی سایت که آن محصول را برای فروش گذاشته اند مواجه خواهید شد. صاحبان کسب و کار باید معیار ها و فاکتورهایی را در نظر بگیرند تا بتوانند مشتری ها را ترغیب به خرید از سایت خود کنند. در ادامه برخی از این فاکتورها را بررسی خواهیم کرد.

  • بهینه سازی سایت ( سئو )
    یکی از مهم ترین نکات برای داشتن یک فروشگاه موفق و پر فروش ، بهینه سازی سایت است. برای این امر ابتدا نیاز است از سیستم یا سایت سازی استفاده شود که استاندارهای سئو در آن رعایت شده و قابلیت بالا آمدن در لینک های اول گوگل را داشته باشد. بعد از سایت ساز سایر مواردی که برای بالا آمدن سایت لازم است بر عهده خودتان خواهد بود و حتما لازم است به بهترین نحو انجام شود.

     
  • استفاده از تصاویر و ویدئو با کیفیت بالا
    در فروشگاه اینترنتی ، مشتری ها امکان دیدن از نزدیک و لمس کردن جنس محصول مورد نظر را ندارند ، بنابراین لازم است از تصاویر یا ویدئو هایی با کیفیت بالا استفاده کنید. بهتر است به جای عکس های اینترنتی ، خودتان با دوربین هایی با کیفیت ، عکس ها را تهیه کنید.

     
  • راحت بودن کار با سایت
    بهتر است با دسته بندی های مناسب و قابلیت جستجو امکان خرید راحت و سریع را برای مشتری های خود فراهم کنید. مطمئنا کاربران از سایت های شلوغی که ندانند محصول مورد نظرشان در کدام قسمت قرار دارد و فرایند سفارش پیچیده باشد ، استقبال نخواهند کرد.

     
  • درج کامل اطلاعات محصول
    در سایت فروشگاهی فروشنده به صورت حضوری وجود ندارد تا مشتری سوالات خود را از وی بپرسد. بنابراین لازم است اطلاعات محصولات به صورت کامل درج شود. وجود آیتم مقایسه محصولات نیز می تواند به مشتری برای تصمیم گیری بهتر در خرید کمک کند.

     
  • در نظر گرفتن قسمتی برای نظرات کاربران
    در سایت های اینترنتی لازم است قسمتی برای نظرات مشتری ها و نقد و بررسی محصولات وجود داشته باشد. دیدگاه های مثبت می تواند تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان و خرید های بیشتر داشته باشد.

     
  • گزینه های مختلف برای ارسال محصول
    شرایط مشتری های مختلف با هم متفاوت است. بهتر است برای ارسال محصولات گزینه های مختلفی قرار دهید تا مشتری با توجه به شرایط خود آن روشی که برایش مناسب تر است انتخاب نماید.
    بهتر است هزینه ارسال را بسیار کم و یا رایگان در نظر بگیرید. ارسال رایگان تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد.

     
  • سرعت لود سایت
    یکی از فاکتورهای بسیار مهم و حیاتی برای فروشگاه های اینترنتی سرعت لود سایت است. بسیار پیش آمده کاربران از سرعت پایین یک سایت کلافه شده و سایت را بسته و به سراغ دیگر رقیبان بروند. همچنین سرعت لود سایت یکی از معیارهای گوگل برای رتبه دهی می باشد. بنابراین برای جلب رضایت کاربران و گوگل لازم است این فاکتور را ارزیابی و بهینه سازی کنید.

     
  • اعمال تخیفات مختلف و مناسبتی روی محصولات
    یکی از روش هایی که بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند اعمال تخفیف بر روی محصولات است.مثلا روی
    خرید گلاب تخفیف خوبی میدهند
    این فاکتور اگه در زمان مناسب ارائه شود باعث بالا رفتن فروش به میزان چشمگیری خواهد شد.
  • جلب اعتماد مشتری
    در فروشگاه های اینترنتی کاربران و مشتری ها شما را نمی بینند و جلب اعتماد آن ها کاری سخت است. بهتر است بر روی محصولات گارانتی مرجوعی یا ضمانت بازگشت وجه ایجاد کنید تا خیال مشتری بابت کیفیت محصول خریداری شده راحت باشد. همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که فروشگاه آنلاین شما باید داشته باشد.

     
  • ریسپانسیو بودن سایت
    تعداد بسیار زیادی از کاربران ( حدود 80 درصد از آن ها ) با استفاده از گوشی های موبایل یا تبلت اقدام به بازدید یا خرید از سایت می کنند. بنابراین مهم است سایت شما قابلیت رسپانسیو داشته باشد. یعنی بتواند خود را با دستگاه های مختلف تطبیق دهد.

     

فاکتورهای مهم یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و موفق

بازاریابی موتورهای جستجو ( Search Engine Marketing )

با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2019

های ,سایت ,مشتری ,  ,فروشگاه ,ها ,لازم است ,داشته باشد ,از سایت ,مشتری ها ,های اینترنتی ,فروشگاه اینترنتی پرفروش

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نوبرانه خرید ضایعات آهن در تهران پیشرفت برای شما است... تعمیرات آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون با ما اطلاعاتتون رو بیافزایید. تابان طایفه کی گیوی دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | اهنگ dastan مجله ی دیجیتال مارکتینگ