اولین فروشگاه های اینترنتی در ایران
- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
سایت دی جی کالا در سال 1385 با هدف نقد و بررسی دوربین های عکاسی و موبایل ایجاد و راه اندازی شد. بعد از مدتی لپ تاپ را نیز اضافه نمود. سپس در کنار نقد و بررسی، به فروش محصولات دیجیتال به صورت محدود پرداخت. دی جی کالا بیشترین شهرت و مخاطب خود را از نقد و بررسی محصولات و کالاهای دیجیتال به دست آورده بود و به عنوان یک سایت تخصصی در حوزه محصولات دیجیتال شناخته میشد. این سایت به طور ناگهانی از دی ماه 1392 فروش سایر محصولات مانند محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات پزشکی را نیز آغاز کرد و این محصولات را به سایت خود افزود. در حال حاضر دی جی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته می شود.
- فروشگاه اینترنتی زنبیل
ایده ابتدایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی زنبیل در سال های 84 و 85 بر می گردد. در آن سال ها به علت این که زیر ساخت های لازم آماده نبودند اجرایی نشد. از سال 89 تا 90 ، مطالعات لازم در خصوص تحلیل بازار فروش اینترنتی کشور انجام شد و در سرانجام در سال 90 اولین قدم برای اجرای این پروژه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی زنبیل برداشته شد. این مجموعه تیمی با تجربه، شناخته شده و خبره در حوزه IT و تیمی برجسته در حوزه اقتصاد و مارکتینگ در اختیار داشت که یکی از مهمترین نقاط قوت مجموعه می باشد. پس از تاسیس شرکت و طی گذشت دو سال در خرداد 92 وب سایت فروشگاهی زنبیل راه اندازی شد.
مدیران زنبیل از همان ابتدا مبنای کار خود را به خلق بیشترین مزیت برای مشتریان خود و تامین حداکثری رضایت آنان گذاشتند. زیرا می دانستند در دنیای امروزی و با گسترش شبکه های اجتماعی، تنها برگ برنده آنها در کسب و کار همین رضایت مشتریان خواهد بود. و به جای تبلیغات، بودجه و تمرکز خود را صرف تامین حداکثری رضایت مشتریان کردند. فروشگاه اینترنتی زنبیل محصولات خود را با کمترین قیمت عرضه نموده و با کمترین سود، محصولات مختلف با تنوع بالا و برندهای معتبر را ارائه می دهد.
فاکتورهای مهم یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و موفق
محصولات ,اینترنتی ,فروشگاه ,سال ,های ,زنبیل ,فروشگاه اینترنتی ,خود را ,اینترنتی زنبیل ,راه اندازی ,در سال ,فروشگاه اینترنتی زنبیل ,تامین حداکثری رضایت ,اندازی فروشگاه اینترنتی
درباره این سایت