چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

امروزه درسراسر جهان، مصرف‌کنندگان دیگر محدود به مکان‌های جغرافیایی نیستند. همچنین در زندگی شهرنشینی، افراد تمایل چندانی ندارند برای خرید زمان خود را در ترافیک خیابان‌ها تلف کنند. فروشگاه‌های سنتی، رقیب قدرتمندی به نام فروشگاه اینترنتی پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد، خرید از فروشگاه آنلاین را به فروشگاه‌های سنتی ترجیح می‌دهند. فروشگاه اینترنتی، برای شما هم می‌تواند مزیت جالبی داشته باشد. مهم‌تر از همه، اینکه نیاز به مکان فیزیکی برای ارائه محصولات نخواهید داشت و نیاز نیست بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف اجاره یک مکان کنید.

به طور کلی کسب و کار آنلاین و فروشگاه کلماتی هستند که در دنیای امروز همه ما با آنها سر و کار داریم. راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید طبق اصول و قواعد صورت پذیرد تا بتواند برای بنیان گذار آن سود دهی داشته باشد. در فروشگاه های اینترنتی، کاربر به جای صرف وقت زیاد و گشت و گذار های بیهوده در بازارها، می تواند تنها با جستجوی محصول مورد نظر آن را پیدا و حتی خریداری نماید.

                                                       مراحل اولیه ایجاد فروشگاه اینترنتی:

  • در ابتدا باید انتخاب کنید که تمایل شما جهت راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی برای فروش چه محصولی است. باید محصولاتی را برای فروش در نظر بگیرید که خواهان زیادی داشته باشد. این امر به فروش بهتر و بیشتر شما کمک خواهد نمود.
  • پس از آن باید محصول مورد نظرخود را تامین نمایید. حال این تامین ممکن است از تولیدات خودتان باشد یا از مکان دیگری صورت پذیرد.
  • حال سعی کنید یک نام تجاری مناسب انتخاب کنید و درباره آن، کمی ‌در بازار جستجو کنید و یا می‌توانید، ایده خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید و نظرات افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را، بسنجید.
  • بعد از آن لازم است امر طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک تیم خبره بسپارید و به کمک آن ها هاست و نام دامنه مناسب برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید.
  • همچنین  باید به دنبال مجوز های لازم و حمل و نقل محصولات فروشگاه اینترنتی خود باشید.
  • در این حین نباید از بازاریابی و پشتیبانی وب سایت خود غافل شوید.
  •  درگاه پرداخت را فراموش نکنید. این درگاه قطعا منبع درآمد یک فروشگاه اینترنتی خواهد بود. حال بسته به نوع انتخاب صاحب فروشگاه می تواند درگاه پرداخت آنلاین باشد و یا پرداخت در محل.
  • اغلب افراد تصور می‌کنند که پس از راه‌اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی، کار مهم دیگری ندارند.  پس از اینکه فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کردید، زمان آن رسیده که آن را به همه معرفی کنید. برخی از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه خود را تبلیغ می‌کنند، و برخی با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی سعی در معرفی آن دارند.
  • علاوه بر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از سرویس ایمیل نیز، استفاده کنید و با ارسال ایمیل به مشتریان هدف آنها را از محصولات و تخفیفات جدید، آگاه کنید.

 

فاکتورهای مهم یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و موفق

بازاریابی موتورهای جستجو ( Search Engine Marketing )

با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2019

فروشگاه ,اینترنتی ,یک ,آنلاین ,اندازی ,راه ,فروشگاه اینترنتی ,خود را ,راه اندازی ,کنید و ,را به ,سایت فروشگاه اینترنتی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

fast-s آزمایشی پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان شهرستان زابل اخلاق کیست مویی درب ضد سرقت و درب چوبی راش ارزان قیمت moha2016 انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 98 (حوزه نور و محمودآباد)+سایر شهرهای مازندران به دنیای تکنولوژی خوش آمدید. کتابها و نرم افزارهای آموزشی